Literaturverzeichnis

Knapp, Jake; Zeratsky, John; Kowitz, Braden (2016): Sprint. How to solve big problems and test new ideas in just five days. New York, Simon&Schuster Paperbacks.

Lacey, Mitch. (2016): The Scrum field guide. Agile advice for your first year and beyond.

Mayerberger, Kerstin (2019): Partizipative Mediendidaktik. Gestaltung der (Hochschul-)Bildung unter den Bedingungen der Digitalisierung. Weinheim: Beltz.

Parsons, David; MacCallum, Kathryn (Hg.) (2019): Agile and Lean Concepts for Teaching and Learning. Bringing Methodologies from Industry to the Classroom. Singapore: Springer Singapore. Online verfügbar unter https://doi.org/10.1007/978-981-13-2751-3.

Patton, Jeff (2014): User story mapping. [discover the whole story, build the right product]. 1. ed.

Pichler, Roman (2014): Agiles Produktmanagement mit Scrum. Erfolgreich als Product Owner arbeiten. Heidelberg: dpunkt.verlag.

Ries, Eric (2017): The lean startup. How today's entrepreneurs use continuous innovation to create radically successful businesses. Currency international edition. New York: Currency.

Uebernickel, Falk; Brenner, Walter; Pukall, Britta; Naef, Therese; Schindlholzer, Bernhard (2015): Design Thinking. Das Handbuch. Erste Auflage. Frankfurt am Main: Frankfurter Allgemeine Buch.

Oestereich, Bernd; Schröder, Claudia (2016): Das kollegial geführte Unternehmen. Ideen und Praktiken für die agile Organisation von morgen. 1. Aufl. München: Franz Vahlen. Online verfügbar unter http://dx.doi.org/10.15358/9783800652303.

Osterwalder, Alexander; Pigneur, Yves; Wegberg, J. T. A. (2011): Business-model-generation. Ein Handbuch für Visionäre, Spielverñderer und Herausforderer ; [entwickelt in Zusammenarbeit mit 470 überwältigenden Profis aus 45 Lñdern]. Frankfurt am Main u.a.: Campus-Verl.

van Boeijen, Annemiek; Daalhiuzen, Jaap; Zijlstra, Jelle; van der Schoor, Roo (Hg.) (2014): Delft design guide. Design methods. Technische Universiteit Delft. Revised 2nd edition. Amsterdam: BIS Publishers.